Social Icons

Thursday, November 3, 2011

Holy Angel Lift Me From This Burning Hell...




Σήμερα με έπιασαν τα πνευματικά μου  bad-ass motherfucking maniacs




Σήμερα πήγα "εκκλησία" μέσω blue-ray. Βρέθηκα στην Saitama Arena της πιο heavy metal χώρας μετά την Αγγλία, την Ιαπωνία. Όπου και πήρα μέρος στη θεία λειτουργία του Metal God, Rob Halford. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω να σχολιάσω. Το μόνο που θέλω είναι οι 4 φορές που έχω βρεθεί live σε προσκύνημα (Judas Priest 3 φορές 2004, 2008, 2011, σόλο 2000 στο Ρόδον) να γίνουν άλλες τόσες και ακόμα πιο πολλές. Οι παρακολουθήσεις dvd/blue ray, οι ακροάσεις δίσκων βινυλίου, cd's απλά με κρατάνε μέχρι την επόμενη φορά. 60άρησες αρχηγέ και ακόμα γαμάς και δέρνεις. Δεν μου φτάνουν λοιπόν τέσσερις φορές στο κάγκελο. Κανονίσε λοιπόν. Ξέρεις εσύ. Solo περιοδεία μετά το 2000-2001 δεν έχεις κάνει στην Ευρώπη σε έκταση. Κανόνισε λοιπόν...Όπως μου είχες αφήσει να εννοηθεί όταν μου έκανες την τιμή να χτυπήσει το τηλέφωνο για να παραχωρήσεις συνέντευξη.

Thunder and Metal are shaking the ground.

 





 



 



 






 

ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ HEAVY FUCKING METAL? 

KEEP THE FAITH
 

No comments:

Post a Comment